A divatos Budapest Park
Ezúttal a divat világába kalauzolják a közönséget, és különleges modellek segítségével mutatják be idén debütált merch kollekciójukat. A Budapest Park merch termékeit bemutató új kampányában öt teljesen különböző karakter jelenik meg, akik más-más megközelítésben mutatják be az emberi szépséget. Többen egyébként a Park törzsvendégei közül kerültek ki, tehát nem hagyományos modellekről van szó. A profizmust pedig Artemis Voulgarakis képviseli, aki több nemzetközi projekt mellett a Daalarna kampányából is ismerős lehet.
A képeket Udvardi Attila divatfotós neve fémjelzi, aki a következőképp mesélt a koncepcióról:
"Nagy örömmel fogadtam a Budapest Park felkérését és az egyedülálló kreatív koncepciót, hiszen magam is fontosnak tartom az elfogadást. A modellek eltérő karakterei és Kiss Márk zseniális styling-ja még inkább lehetővé tették, hogy a valóságtól jobban elrugaszkodjunk és létrehozhassuk ezt az elvontabb képi világot. A fotózás családias, laza hangulatban telt szuper jófej arcok között. A stáb teljes mértékben szabad kezet kapott az alkotói folyamatokhoz, ez mindig egy hálás feladat, és szerintem mindenki nevében kijelenthetem, hogy mi lubickolunk az ilyesmiben.".
A fotókat pedig pont a modellek sokszínűsége és sokrétűsége teszi egységessé, harmonikussá, és remekül prezentálja azt, ami miatt az emberek szeretnek a Parkba járni: itt mindenki egyformán kint hagyhatja a valóságot. A képsorozat egy már-már szürreális világot mutat be, ázsiai inspirációval átszőve. Ennek ötlete a kínai horoszkópból ered: idén a vízi Nyúl éve van, amely a kínai kultúra szerint rugalmasságot, illetve békét hoz, és amely szerint egy kis nyitottsággal sokkal jobban rá tudunk hangolódni a környezetünkre, mások hangulatára. Ez pedig remekül rezonál a Park által régóta közvetített üzenetekre: az érzékenységre, empátiára, társadalmi felelősségvállalásra és szolidaritásra.
A modellek extrém megjelenését Kiss Márk divattervező álmodta meg, aki a szélsőségek között lavírozva formálta “parkosra” a tematikát.