Új korszak a Wizz Airnél: készpénzmentes fizetés a fedélzeten!

A Wizz Air, Európa egyik vezető diszkontlégitársasága teljesen készpénzmentessé teszi a fedélzeti fizetést az utazás során. Az utasok ezentúl kizárólag bankkártyával vagy digitális fizetési megoldásokkal (Apple Pay, Samsung Pay, Android Pay, Google Pay) rendezhetik a fedélzeti vásárlásaikat.
Az intézkedés célja a gyorsabb kiszolgálás, a biztonságosabb utazási környezet megteremtése, valamint a repülés élményének javítása.
Széleskörű elfogadott fizetési lehetőségek
A Wizz Air a legismertebb bankkártyák, így a VISA és a Mastercard mellett a Revolut kártyákat is elfogadja. A Revoluttal való együttműködés különös előnyöket kínál az utasoknak: az új Revolut felhasználók pénzvisszatérítésben részesülhetnek, valamint hűségpontokat gyűjthetnek, amelyeket később repülőjegyekre is beválthatnak.
Gyorsabb kiszolgálás, nagyobb kényelem
A készpénzmentes fedélzeti fizetés nemcsak az utasok számára kínál kényelmet, hanem a személyzet munkáját is hatékonyabbá teszi. Az időigényes pénzvisszaadás helyett a légiutas-kísérők még nagyobb figyelmet fordíthatnak az utasok igényeire, ezáltal a repülés élménye is magasabb szintre emelkedik.
Higéniai és biztonsági előnyök
A készpénzmentes fizetés hozzájárul a fedélzeti higiénia javításához is. A készpénz kezelése sokak számára kockázatot jelenthet, a bankkártyás vagy digitális fizetés viszont csökkenti a fertőzésveszélyt, ezzel egy tisztább és biztonságosabb utazási környezetet teremtve.
Előre feltölthető voucherek az extra biztonságért
Azok az utasok, akik előre szeretnék biztosítani fedélzeti kiadásaikat, a Wizz Air mobilalkalmazásán keresztül előre feltölthető vouchert is vásárolhatnak. Ez a megoldás különösen azoknak lehet előnyös, akik nem rendelkeznek bankkártyával, de biztosra akarnak menni a fedélzeti vásárlások során.
Fontos tudnivalók az átállásról A Wizz Air által bevezetett készpénzmentes fizetéshez kapcsolódóan az alábbi szabályok lépnek érvénybe:
- Egy utas maximum 150 euró értékben vásárolhat fedélzeti termékeket.
- 50 euró, vagy annál nagyobb összegű tranzakciók esetén a beszállókártya bemutatása szükséges.
Michael Delehant, a Wizz Air kereskedelmi és üzemeltetési igazgatója szerint:
„A készpénzmentes fizetés bevezetése nemcsak hatékonyabbá teszi működésünket, hanem lehetővé teszi személyzetünk számára, hogy még jobban tudjanak összpontosítani az utasok színvonalas kiszolgálására. Ez végső soron hatékonyabb és kellemesebb utazási élményt biztosít utasaink számára.”
A légitársaság intézkedése egy újabb lépés a kényelmesebb, biztonságosabb és hatékonyabb utazás felé, amely az utasok és a személyzet számára egyaránt előnyös.
Fotó: Wizz Air